loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 1022 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

رستوراني مخصوص خوشتيپ ها 

در محله کره اي ها واقع در "ژنگژو" چين رستوراني افتتاح شده است که به افراد خوش تيپ و خوش صورت غذاي مجاني مي دهد البته اين حالت قوانيني هم دارد. شما بايد جز 5 نفر خوش گل ترين افرادي باشيد که در رستوران هستند

 

 

تا به حال به اين فکر کرده ايد که چگونه مي شود که وارد يک رستوران شد، همه غذايي را آزمايش کرد و سپس بدون آنکه پول بدهيد و فقط به خاطر تيپ خوب و زيبايي صورتتان همه چيز مجاني تمام شود؟ اگر دوست داريد اين مورد را يک بار امتحان کنيد بايد سري به چين بزنيد.

در محله کره اي ها واقع در "ژنگژو" چين رستوراني افتتاح شده است که به افراد خوش تيپ و خوش صورت غذاي مجاني مي دهد البته اين حالت قوانيني هم دارد. شما بايد جز 5 نفر خوش گل ترين افرادي باشيد که در رستوران هستند.

 داوران اين رستوران گروهي از جراحان پلاستيک هستند که به افراد خوش چهره را انتخاب مي کنند. پس از انتخاب شدن بهترين چهره دکترها بهترين غذا را براي زيباتر شدن چهره شخص برگزيده پيشنهاد مي دهند.

اين قانون باعث شده است تا افراد زيادي به اين رستوران مراجعه کنند و امتياز زيبايي خود را بسنجند و شايد شانس خوردن يک غذاي رايگان را هم داشته باشند. البته برخي نيز با دريافت امتيازهاي کم از رستوران بيرون رفته و خشم خود را به گونه اي تخليه کرده اند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری