loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 2352 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (1)

سری جدید پیامک خنده دار و باحال اسفند 93

 یکی دیگه از ترسهای زندگیم بعد از اون دست خونی که نصف شبا از تو چاه توالت در میاد اون جن لامصصصصصبیه که نصف شبا از لا در نیمه 

باز کمد لباس منو میپاد …

جدیدترین پیامک های خنده دار اسفند 93

مردی به ریش و سبیل نیست

.

.

.

اگه با شلوار کردی بر خلاف جهت باد تونستی بدوی مردی

*******

ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﻫـﺰﺍﺭ ﺩﻟـﯿـﻞ ﺑــﺮﺍﯼ ﻧــﺮﻓــﺘــﻦ ﻫــﻢ ﺩﺍﺷـﺘــﻪ ﺑــﺎﺷــﻪ ﻭﻟـﯽ ﻭﻗــﺘــﯽ ﭘـــﺎﯼ ﭘـــﻮﻝ ﻭﺳــﻂ ﺑــﯿــﺎﺩ….

ﻫـﻤــﻮﻥ ﯾـﻪ ﺩﻟـﯿـﻞ ﻣـیـرﯾـﻨـﻪ ﺑـﻪ ﮐـﻞ دلـیلا… !!! :)

*******

واسم اس اومده : ویزای آمریکا در انتظارشماست

.

.

 

.

به نظرتون برم یا بذارم مثه سسسسسسسگ انتظار بکشه؟ ^ – ^

اس ام اس های خنده دار 2015

خیلی مشتاقم بدونم اون بدبختِ خودشیرینِ سه نقطه ای که میگفت :

اجازه؟ مشق ها رو نمی بینید؟

الآن چه پخی شده !!

*******

اومدم در مغازه لامصب پسره اومده قد ارنولد بعد میگه کفش سایز ۴۱ دارید براش اوردم نوک پاشم تو تو نمیره بعد اخرش ۴۵ اوردم اقا میگه تنگه من چی بگم الان? ??

*******

بابام اومده نشسته رو تختم ببینه چیکار میکنم !

الان دو ساعته دارم زندگی نامه مشاهیر ایران رو میخونم

واقعا کشورمون عجب مشاهیر برازنده ای داره…!!!!

اس ام اس های فوق العاده خنده دار 94

یکی دیگه از ترسهای زندگیم بعد از اون دست خونی که نصف شبا از تو چاه توالت در میاد اون جن لامصصصصصبیه که نصف شبا از لا در نیمه

باز کمد لباس منو میپاد …

********

بر اساس تحقیقات من،گوشی های دوازده دوصفر از بین نمیروند،تنها از شخصی به شخص دیگر انتقال میابند.

من برم به ادامه تحقیقاتم برسم…

********

توجه کردی باهرکی مث خودش رفتارمیکنی اعصابش میریزه بهم؟؟؟!!

این نشون دهنده اینه که هیشکی نمیتونه خودشوتحمل کنه

اس ام اس های باحال و خنده دار جدید

یکی از دلایلی که خودکشی نمیکنم اینه که…

.

.

.

.

.

میترسم بمیرم

والا،شانس ک نداریم

********

وای امشب چی بپوشم؟؟؟ الکی مثلا امشب خواستگاردارم

********

اعتراف میکنم یه بار میخواستم یکیو بترسونم…

.

.

.

.

ماجرا یه جوری پیش رفت که خودم زهره ترک شدم…

اس ام اس های باحال و خنده دار سال 94

من موندم اگه اسمشون کلاه”برداره

چرا سرمون کلاه” میذران!!

ولا :D

********

وقتی فهمیدم هوا آلوده است تصمیم گرفتم یه کاری کنم که بلکه باروون بیاد این بود که به خودم گفتم بهتره که ماشینم رو ببرم کارواش …! . . . آخه هروقت ماشینم رو می شووورم باروون می گیره …!!

********

نمی دونم چه حکمتیه که هم بیکارم ، هم وقت نمی کنم یه هیچ کاری برسم

جددیترین جوک باحال و خنده دار 2015

ﺩﯾﺸﺐ ﺳﻮﺍﺭ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺍﻡ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﺰﺩﻡ ﺑﺎﻫﺎش ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﭘﺮﯾﺪ ﺟﻠﻮم ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺗﺮﻣﺰ ﮐﻨﻢ . . . ﭘﺎﻡ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﻪ ﻟﺤﺎﻑ ﻭ ﭘﺎﺭﻩ ﺷﺪ!!!

********

یکی از بچه ها روایت میکرد: رفته بودم سربازی، روز اول نشوندنمون رو زمین… جناب سروان داد زد : کی اینجا لیسانس ریاضی داره؟!! منم با ذوق و شوق دستمو بردم بالا گفتم : من جناب!!! گفت : پاشو اینا رو بشمار!!

*********

هـرکـاری میکنــم آیفـونـم بـه اینتـرنــت وصــل نمیشــه . . . دکمـه شـو کـه میــزنـم در خــونـه بـاز میشــه ..!! پس این ملّت چی میگن هی کلاس میزارن ما با

آیفون میایم اینتـرنــت؟؟

**********

من قبلاها به بدنم شامپو بدن خارجی میزدم ، اما از وقتی فهمیدم تو روز قیامت قراره بر علیه من شهادت بدن ، بهشون گریس هم نمیزنم ،

آدم فروش های پس فطرت…

 

سی گل دات آی آر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sara در تاریخ 1394/03/24 و 11:03 دقیقه ارسال شده است

سایت بسیار خوبی دارید لطفا مطالب سایت مارو هم دنبال کنید . ممنون میشم ازتون
دانلود فیلم
دانلود فیلم
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ غمگین
عکس بازیگران ایرانی و خارجی
دانلود آهنگ
دانلود فیلم و سریال
سینما و تلویزیون
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ شاد
دانلود آهنگ جدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری