loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 766 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

اس ام اس و جملات غمگین

چند وقتیست هر چه می گردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اما گاهی حرف میزند

گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی میگردم

که بفهمد این نگاه خسته چه می خواهد بگوید …

اس ام اس 2015, اس ام اس غمگین 94, اس ام اس غمگین عاشقانه 1394

دیگه از تمام دیالوگ های عاشقانه خسته شدم

دلم فقط یه سلام

یه دوستت دارم خشک و خالی از لبانی با صداقت می خواد

اس ام اس خداحافظی 94, اس ام اس های غمگین, پیامک غمگین 94

من خوبم ، خسته نیستم !یاران به خدا که بی وفایی نکنید

و از عاشق دل خسته جدایی نکنید

یا آنکه وفا کنید تا آخر عمر

یا اینکه از اول آشنایی نکنید

 اس ام اس غمگین جدید, اس ام اس جدایی و غمگین,متن دل شکسته جدید

خسته ام از تو نوشتن

کمی از خود می نویسم

این منم که دوستت دارم …

پیامک خداحافظی جدید, غمگین اس ام اس خسته بودن,جمله های غم انگیز 94

هوای دو نفره نه چتر می خواهد و نه باران

فقط یک حرم می خواهد و زائری خسته

اس ام اس غمگین جدایی,اس ام اس غمگین سیگار,اس ام اس غمگین عاشقانه

بیخیالی هایم را به دل نگیر رفیق!

آنقدر خسته ام که دیگر هیچ احساسی برایم باقی نمانده

اس ام اس جدید اشک,اس ام اس افسرده جدید,اس ام اس افسردگی

از قوی بودن خسته ام!

دلم یک شانه میخواهد

تکیه دهم به آن و بی خیال همه دنیا

دلتنگی هایم را ببارم …

اس ام اس عشق و عاشقی,اس ام اس جدید غمگین,اس ام اس حالت غمگین جدید

غریبه بود ، آشنا شد ، دوست شد ، برادر شد ، عشق شد

زندگی شد ، خسته شد ، دور شد ، آشنا بود غریبه شد

اس ام اس جدیدخسته از عشق,اس ام اس جدید داغون,اس ام اس درد جدید

تا کجای قصه باید از دلتنگی نوشت ؟

تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت ؟

تا به کی با ضربه های درد باید رام شد ؟

یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد

بهر دیدار محبت تا به کی این انتظار ؟

خسته از زندگی با غصه های بی شمار

اس ام اس رمانتیک غمگین,اس ام اس غمگین 94,اس ام اس غمگین زمستان 93,جمله های تلخ جدید

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری