loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 595 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

سری دوم اس ام اس شب یلدا 1393

 

عزیزم چل بار بگو : چل تا چل را چل بار چلوندم. وبرای چل تا چل بفرست ، تا شب چله یه خبر چل کننده چلت کنه!

پیشاپیش شب چله مبارک!!!!

اس ام اس شب یلدا عاشقانه,اس ام اس شب یلدا جدیدترین

جمله عاشقانه شب یلدا ( شب چله ) میان همهمه های برگ های خشک پاییزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی!!!

روز های اخر پاییزت پر از خش خش ارزوها قشنگ

اس ام اس شب یلدا سرکاری,اس ام اس شب یلدا خنده دار

انار بیار دون کنم غماتو دون دون کنم هندونه بیار قاچ کنم لپتو بیار ماچ کنم غمتو بده چال کنم بخند تا من حال کنم پیشاپیش یلداتون مبارک

اس ام اس شب یلدا سال 93,اس ام اس شب یلدا 2014

بدو که روز کوتاهه پائیز آخر راهه هندونه رو آوردی؟ جوجه هاتو شمردی ؟ زمستون میشه فردا مبارک باشه یلدا

اس ام اس شب یلدا ترکی,اس ام اس شب یلدا 2015

لبی سرد و دلی افسرده داریم /  به سر افکار تیپا خورده داریم

 رسد پایان پاییز و از آغاز /  هزاران جوجه ی نشمرده داریم !

پیامک شب یلدا 93,اس ام اس اولین شب زمستان

درنای خشک مرثیه خوان نمانده است / طفلی برای زینت کبری نمانده است

باید به جای حافظ و سعدی لهوف خواند / دیگر برای ما شب یلدا نمانده است . . .

یا حسین

 جوک سب یلدا, sms خنده دار شب یلدا شب یلدا

اس ام اس شب یلدا

ازین شربت یکی پیمونه بردار / اناری آتشین دردونه بردار

درین یلدا تو شیرین کن لبانت / بیا قاچی ازین هندونه بردار

یلدای همتون مبارک

 اس ام اس 1 دی 93, اس ام اس آخر پاییز, اس ام اس آذر ماه 93

فریاد کشیده هر دو جیبم جانسوز / با دیدن نرخ هندوانه دیروز

یلدا تو کمی دیر تر امسال بیا / یارانه برای تو ندادند هنوز !

 اس ام اس ادبی شب یلدا, اس ام اس امروز, اس ام اس اول دیماه 93

رویت به سرخی انار شبت به شیرینی هندوونه

خنده ات مثه پسته و عمرت به بلندی یلدا . . .

 اس ام اس باحال, اس ام اس تبریک شب یلدا, اس ام اس جالب, اس ام اس جالب یلدا93

آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!

بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی

بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی

بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی

فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟

جوجه ها را بعدا با هم میشماریم  . . .

 اس ام اس جدید, اس ام اس جدید برای شب یلدا, اس ام اس دیماه 93

سلام ای دیر آشنای لوند دوران

ای دخترک باز مانده قرون و اعصار

ای بهانه بیداری ادب رنجور ایران

امشب ایران محفل اش هست باتو بیدار . . .

اس ام اس رسمی تبریک یلدا, اس ام اس شب چله, اس ام اس های شب یلدا 93

تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و با کلاس ترین آدم روی زمین هستی

اینم هندونه شب یلدات! بذار تو یخچال تا خنک بشه!

 اس ام اس و مطالب شب یلدا 93, اس ام اس یلدا, اشعار شب یلدا

یلدا شب پیوند دل و خاطره است

دیدار من و برف لب پنجره است

یلدا شب هندوانه و فال و غزل

کار دل من بی تو ولی یکسره است . . .

بهترین اس ام اس های شب چله, دوبیتی شب یلدا, دوبیتی مخصوص یلدا 93

به او دلبسته و بیمار بودم

شپش هایش گرفتم از سر شب !

منِ نادان مگر بیکار بودم!

سی گل, سری جدید اس ام اس های شب یلدا, شب یلدا 93

فردا روز بزرگیه روزی که منتظرش بودی چشم همه به توه

خیلی روت حساب کردم فردا شمرده میشی جوجه !

شب یلدا93, شعر شب یلدا, طنز شب یلدا, متن شب یلدا, متن های زیبا برای شب یلدا, مجموعه اس ام اس خنده دار شب یلدا 93, مجموعه دوبیتی های طنز شب یلدا, مرکز اس ام اس ایران, مسیج جدید برای شب یلدا, مسیج جوک شب یلدا, مسیج شب یلدا, مسیج یلدا, مطالب شب یلدا, پیامک ادبی شب یلدا, پیامک جدید, پیامک جوک شب یلدا, پیامک خنده دار, پیامک دی 93, پیامک دی ماه شب یلدا کنار یار بودم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری