loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 482 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

عکس بازیگران و داستان فیلم پارادایس + پوستر جنجالی پارادایس

فیلم پارادایس

عکس بازیگران پارادایس +دانلود فیلم پاردادایس + داستان پارادایس

لباس روحانیت نمادی از دین اسلام می باشد و بر تن کننده آن را حامل و بازگوکننده سخنان ائمه و قرآن معرفی می کند تا سعادتی باشد برای مردم در آخرت شان.

شاید اندک افرادی باشند تا از این لباس مقدس استفاده سو بکند، اما در کل روحانیت برای مردم از جایگاه والی برخودار است.

در رونمایی از پوستر فیلم پارادایس به کارگردانی علی عطشانی با جنجالی عجب رو به رو شدیم. پوستری باحضور دو روحانی و یک زن بی‌حجاب. در این پوستر، مهران رجبی ملبس به لباس روحانیت ایستاده و همراه دختری فرنگی و بدون حجاب، عکس سلفی می‌گیرد.

 

 

نقد فیلم پارادایس فیلم پارادایس علی عطشانی زمان اکران فیلم پارادایس دانلود فیلم سینمایی پارادایس دانلود فیلم پارادایس با لینک مستقیم دانلود فیلم پارادایس دانلود فیلم ایرانی پارادایس

دانلود فیلم سینمایی پارادایس , عکس بازیگران فیلم پارادایس , دانلود فیلم پارادایس با لینک مستقیم 

روز گذشته کارگردان این فیلم تاکید کرد، پوستر منتشرشده درفضای مجازی، پوستر اصلی نیست و این طرح اولیه مورد تایید قرار نگرفته است. با این حال باید پرسید چه کسی این پوستر را درفضای مجازی پخش کرده است؟ آیا این حركت نوعی ترفند تبلیغاتی برای ایجاد حساسیت و جنجال نیست؟
جالب اینكه در پی انتشار پوستر فیلم، اداره‌ کل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی با انتشار بیانیه‌ ی ضمن تاكید بر این مسله که «پارادایس» پروانه نمایش ندارد، انتشار هرگونه مواد تبلیغی قبل از دریافت پروانه نمایش را تخلف دانسته است.

اداره کل سینمای حرفه‌ ی به‌دنبال انتشار پوستر فیلم «پارادایس» اعلام کرد: تهیه‌کننده و صاحبان فیلم، مسول محتوا و اقلام تبلیغی آن هستند.

در ادامه‌ ی توضیح اداره کل سینمای حرفه‌ ای در این‌ باره آمده است: «انتشار پوستر، تیزر و مواد تبلیغی فیلم‌های سینمایی تنها پس از دریافت پروانه نمایش، موضوعیت پیدا می‌کند و هرگونه انتشار این مواد تبلیغی قبل از دریافت پروانه نمایش، تخلف محسوب شده و عواقب آن متوجه صاحبان آثار خواهد بود.»

درپی انتشار پوستر و بخش‌هایی از فیلم «پارادایس» ساخته علی عطشانی در فضای مجازی، این اداره کل همچنین گفته است: «فیلم “پارادایس” تا کنون موفق به اخذ پروانه نمایش نشده و طبعا هیچ‌ یک از اقلام تبلیغی آن مجوزی دریافت نکرده و تهیه‌کننده و صاحبان فیلم مسئول حفظ محتوا و اقلام تبلیغی فیلم هستند و نسبت به همه شئون فیلم مسئول تلقی می‌شوند.»

نقد فیلم پارادایس فیلم پارادایس علی عطشانی زمان اکران فیلم پارادایس دانلود فیلم سینمایی پارادایس دانلود فیلم پارادایس با لینک مستقیم دانلود فیلم پارادایس دانلود فیلم ایرانی پارادایس

فیلم پارادایس , دانلود رایگان فیلم پارادایس , تصاویر و اسم بازیگران فیلم ایرانی پارادایس

خلاصه داستان فیلم پارادایس

داستان فیلم پارادایس به تهیه‌کنندگی علی عطشانی در مورد دو طلبه جوان است که می‌ خواهند برای شرکت در سمینار دانشگاهی پیرامون ادیان الهی به آلمان بروند. رییس حوزه علمیه آن‌ ها که حاج‌ آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها می‌ بندد. طلبه‌ های جوان، ویزایی هم برای او می‌گیرند تا با آنها به آلمان برود.

بازیگران فیلم سینمایی پارادایس

مهران رجبی، جواد عزتی،  محمدعلی نجفیان، سامان صفاری، بیتا عطشانی، الیویا بورکارت، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فلوس هستند.

نقد فیلم پارادایس فیلم پارادایس علی عطشانی زمان اکران فیلم پارادایس دانلود فیلم سینمایی پارادایس دانلود فیلم پارادایس با لینک مستقیم دانلود فیلم پارادایس دانلود فیلم ایرانی پارادایس

پارادایس فیلم و عکس , پوستر فیلم پارادایس , معنی پارادایس چیه

تهیه‌کننده و کارگردان «پارادایس» این اثر را یک فیلم دینی نامیده بود که با نگاهی طنازانه به برتری مسلمان‌ها در اروپا اشاره می‌کند با توجه به این تفاصیل، كمترین انتظاری كه میتوان از مسئولین امر داشت، برخورد جدی با این فیلم و سازندگان آن است. باشد كه يكبار برای همیشه جلوی سواستفاده‌ ها و بي حرمتی ها گرفته شود.

۱۵ عکس از اینستاگرام بازیگران و هنرمندان زن و مرد ایرانی

گردآروی: گروه سینما و تلویزیون جوساز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری