loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 585 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های سکوت 94

به مردی که زبان سکوت زن را بفهمد، باید گفت خدا قوت

*********

چقدر حرف هست و من فقط سکوت میکنم

آمدنت را سکوت کردم!!

داشتنت را سکوت کردم

رفتنت را سکوت کردم

انتظار بازگشتت را هم!

حالا نوبت توست

باید در سکوت به تماشا بنشینی…

اس ام اس غمگین سکوت 2015

سکوت میکنـــــــــــــــــــــ م…

به احترام تمام حرف هایی که

تو دلم مــــــــــــــــــــــــ ــــــرد…

*********

وقتی کسی نیست …

که به دادت برسه …

داد نزن …

شاید از سکوتت بفهمند ..

که چقدر درد و غم تو وجودته !!!

**********

فکر می کردم تنهایی یعنی …

من …

سکوت …

پنجره های خاک گرفته …

اتاق خالی از تو …

نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !

پیامک سکوت 2015

فقط و فقط سکوت میکنم

یک لحظه سکوت کرد و حرفش را خورد

بغضی نفس و گلوی او را آزرد!

می خواست که عشق را نمایان نکند

اشک آمد و باز آبرویش را با خود برد…

*********

همه هستند و سخن میگویند اما شاید عشق کوله بار آن پیرمرد تنهاست که طلوع راتا غروب سکوت میکند

**********

در سکوت شب من،ناگهان حادثه ای

ناگهان وسوسه ای تلخ گذشت!!

من تو را کم داشتم

در سکوت شب من، آسمان حرفی زد

و غزل شعری شددر سکوت شب من،!!

برق چشمان تو پیغام نداشت چه سرابی دارم

که امیدم به نگاهتسالها یخ زده است…

***********

گاه سکوت معجزه میکندوتو می آموزی که همیشه بودن درفریادنیست

جدیترین پیامک های غمگین و تنهایی 94

چند وقتیست!

هر چه میگردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمیکنم

نگاهم اما!!

گاهی حرف میزند؛!

گاهی فریاد می کشد؛

و من همیشه به دنبال کسی میگردم؛

که بفهمد

این نگاه خسته؛

چه میخواهد بگوید…

********

تو سکوت می‌کنی!

و فریاد زمانم را نمی‌شنوی

یک روز،!

من سکوت خواهم کرد

و تو آن روز برای اولین بار

!!مفهوم دیر شدن را خواهی فهمید

اس ام اس های جدید و غمگین سکوت94

گاهی نه گریه آرامت میکند و نه خنده

نه فریاد آرامت می کند و نه سکوت

آنجاست که با چشمانی خیس رو به آسمان

میکنی و میگویی :

من فقط تو را دارم

**********

به مردی که زبان سکوت زن را بفهمد، باید گفت خدا قوت

*********

چقدر حرف هست و من فقط سکوت میکنم

آمدنت را سکوت کردم!!

داشتنت را سکوت کردم

رفتنت را سکوت کردم

انتظار بازگشتت را هم!

حالا نوبت توست

باید در سکوت به تماشا بنشینی…

اس ام اس غمگین و جدید سکوت 94

دلم عجیب گرفته

مثل آن روزهای بارانی به حرمت خاطره هایت اشک میریزم و برای درخشش چشمانت دعا میکنم!

مثل تمام روزهای پر از سکوت سر بر زانو می نهم و بیاد لبخند محزونت بغض میکنم…

********

سرنوشتم چیز دیگر را روایت میکند

بی تعارف این دلم خیلی هوایت می کند

قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت

غرق در خون یک نفس دارد دعایت میکند!!

********

بعضی ها گریه نمی کنند

اما!

از چشم هایشان معلوم است

که اشکی به بزرگی یک!

سکوت گوشه چشمشان

به کمین نشسته…

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری