loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 744 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

تصاویر اشک بهار و برزو ارجمند به یاد پدر در اختتامیه

بخشي از اختتاميه دومين جشنواره آثار و توليدات دانشجويي،به تجليل از انوشيروان ارجمند اختصاص داشت.

در اين مراسم که با حضور علي جنتي - وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي - برگزار شد، داريوش ارجمند  گفت: در تمام

سال‌هايي که به هيئت‌هاي مذهبي رفت‌وآمد داشته‌ام، معني اين جمله معروف مداحان را که «غم مرگ برادر را برادر مرده مي‌داند» نمي‌فهميدم 

تا 

اين‌که روزگار، اين جمله را با مرگ برادرم برايم معني کرد.

 او در حالي که اشک مي‌ريخت، ادامه داد: برادر من عضو موسسه هنرمندان پيشکسوت بود، موسسه‌اي که آن را با خون دل تأسيس کردم و امروز 

از طرف وزارت ارشاد مورد بي‌محلي قرار گرفته است. اينجا بين ما هنرمنداني حضور دارند که عضو اين موسسه هستند و متأسفانه وقتي از کنار ما 

مي‌روند، فقط حسرت‌شان براي ما مي‌ماند.

ارجمند خطاب به وزير ارشاد اظهار کرد: آقاي وزير، من براي اين موسسه آبرويم را وسط گذاشتم تا راه بيفتد. خواهش مي‌کنم به هر وسيله‌اي که 

مي‌توانيد از آن حمايت کنيد. برزو ارجمند نيز با بغض گفت: امروز 64 روز است که پدرم را نديده‌ام. از وزارت ارشاد به‌خاطر 

پشتيباني‌هايي که در اين مدت از من و خانواده‌ام کرده، تشکر مي‌کنم و يک خواسته‌ي کوچک دارم که فکر مي‌کنم اينجا جاي مطرح کردن آن باشد؛ 

زماني که پدرم را در يک مقبره سه طبقه در بهشت زهرا (س) دفن مي‌کردند، از من امضا گرفتند تا اعتراضي درباره‌ي دو طبقه ديگر نداشته باشم، 

حالا من اينجا مي‌خواهم خواهش کنم که آن دو طبقه را براي من و خواهرم «بهار» در نظر بگيرند و نگه دارند تا در کنار پدرمان دفن شويم

گریه بهار ارجمند در آغوش عمویش داریوش ارجمند

اشکهای برزو و بهار ارجمند به یاد پدر

اشکهای برزو و بهار ارجمند به یاد پدر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری