loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 1023 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

واقعا الناز شاکردوست محبوب تر از محمدرضا گلزار است ؟

این روزها وقتی از صفحه شخصی چهره ها در فضای مجازی حرف می زنیم اغلب از «اینستاگرام» حرف می زنیم. به نظر می رسد تنور اینستاگرام آنقدر داغ شده که کار و کاسبی فیس بوک و امثالهم را کساد کرده است.

اما در میان چهره های سینمایی، چه کسانی از همه فعال ترند؟ چه کسانی کمتر در اینستاگرام شان آفتابی می شوند؟ تعداد فالوئرهای چه کسانی بالاتر از بقیه است؟ پیج کدام یک از چهره ها، جنجالی تر از بقیه است و در صفحه چه کسانی بیش از بقیه بحث و درگیری شکل می گیرد؟ این گزارش از اینستاگرام چهره ها را از دست ندهید.

1- الناز شاکردوست/ 555 هزار

در پیجش همه چیز پیدا می شود. از عکس های داغ پشت صحنه فیلم هایی که بازی می کند گرفته تا تبلیغ سولاریوم و کل کل سر دربی تهران و عکس غذا و در و دیوار. در بین 10 عکس اخیر او، عکسی از او در میان قبرهای بهشت زهرا که مربوط به پشت صحنه فیلم سینمایی «اسب سفید» است، با نزدیک به 33 هزار لایک و 1200 کامنت بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفته است.

ایستاگرام الناز شاکردوست , عکس الناز شاکر دوست 94

2- محمدرضا گلزار/ 480 هزار فالوئر

رضا گلزار علاقه زیادی دارد که فیلم های 15 ثانیه ای را در صفحه شخصی اش به اشتراک بگذارد. در ماه گذشته اکثر پست های او مربوط به رفیق مرحومش، مرتضی پاشایی می شود. در 10 پست اخیر او، عکسی از گلزار در مراسم خاکسپاری پاشایی با عینک آفتابی و همان تیپ خوب همیشگی، با حدود 29 هزار بیشترین لایک را گرفته است.

 

ایستاگرام محمدرضا گلزار , عکس  محمدرضا گلزار 94

3- رضا عطاران/ 177 هزار فالوئر

خیلی کم در اینستاگرام فعالیت دارد ولی به نظر می رسد مدتی است به معجزه اش پی برده و بیشتر پست به اشتراک می گذارد. اکثر پست های عطاران مربوط به کارهای سینمایی و تلویزیونی اش است.

ایستاگرام رضا عطاران , عکس رضا عطاران 94
 

4- مهناز افشار/ 411 هزار فالوئر

در معرفی خود در پیجش، از عناوین «بازیگر»، «کارگردان» و «تهیه کننده» استفاده کرده است. افشار جزو فعالان اینستاگرام است. در میان 10 پست آخر او، عکسی آتلیه ای از او در کنار کتایون ریاحی و گوهر خیراندیش با حدود 20 هزار لایک، بیش از بقیه محبوب بوده و دیده شده است. تقریبا تمامی عکس های افشار در پیجش، مربوط به فعالیت هایش در فستیوال های سینمایی است.

اینستاگرام مهناز افشار , عکس  مهناز افشار 94

5- بهرام رادان/ 455 هزار فالوئر

در پیجش به معنای واقعی کلمه سبک زندگی شخصی اش را به نمایش می گذارد. از عکس های قدیمی، عکس کارهای

سینمایی تا فیلم درست شدن قهوه صبحگاهی اش و رانندگی و لپ تاپ و چمدان شیکش، در پیجش پیدا می شود.

در میان عکس های او، عکس های خاطره انگیز قدیمی اش، بیش از همه طرفدار دارد.

ایستاگرام بهرام رادان , عکس  بهرام رادان 94

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری