loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 6933 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (1)

کیک 94

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز…

روز میلاد…روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

 

 

مروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام ، که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.

من روز تولدت ٬ خود متولد می شوم ...

تولدمان مبارک

اس ام اس تبریک تولد زیبا زمستان 93

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !

مهربانم :

تولدت مبارک

پیامک تبریک تولد عاشقانه و زیبا سایت سی گل

 باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم ، امشب اما همه جملات فرار کرده اند ، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

.

.

.

.

تولدت مبارک

پیامک تبریک تولد زمستان 93

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ...

تولدت مبارک . . . دوستت دارم

اس ام اس تبریک تولد برای دی ماهی ها

واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه / که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه

عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

پیامک تبریک تولد زیبا و جدید93

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم

روز آغاز زیستن مبارک

اس ام اس تبریک تولد دی ماه 93

ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻧﻘﻄﻪ ﺍﺵ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﺟﻮﺍﻫﺮ

ﭘﺲ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﻓﺮﻗﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ

تولدت مبارک آبجی عزیز

تبریک تولد برای آقایون

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی

میلادت مبارک

پیامک تبریک تولد بسیار زیبای دی ماه 93

وجود زيبايت وارد به دنيا ميشود

هديه سالروزش اين آوا ميشود

عاشقي چون من بي پروا ميشود

در شعر تولد غرق رويا ميشود

اينگونه سالي دگر ازعمر تو آغاز ميشود

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد فوق العاده عاشقانه 93

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود *

هدیه سالروزش این آوا میشود *

عاشقی چون من بی پروا میشود *

در شعر تولد غرق رویا میشود *

اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود *

تولدت مبارک

 

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شیما در تاریخ 1394/02/24 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

سایت بسیار خوبی دارید لطفا مطالب سایت مارو هم دنبال کنید . ممنون میشم ازتون
دانلود فیلم
دانلود فیلم
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ غمگین
عکس بازیگران ایرانی و خارجی
دانلود آهنگ
دانلود فیلم و سریال
سینما و تلویزیون
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ شاد
دانلود آهنگ جدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری