loading...
سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس
سی گل بازدید : 5881 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

 

برای زیبایی بیشتر چشم ها باید دقت داشته باشیم در روش آرایش که به کار گرفتیم...

در این پست مطالبی برای آگاهی شما ارائه میشه که مطمئنا معجزه زیبا تر شدن را با دستای خودتون تجربه خواهید کرد...

 

1 – مژه هایتان را فر کنید 

 یکی از ساده ترین راه ها برای بزرگتر نشان دادن چشمها ، فر کردن مژه ها بوسیله فرمژه است. خیلی مهم است که حتما” قبل از استفاده از ریمل ، مژه هایتان را فر کنید و اگر فراموش کردید که قبل از ریمل این کار را انجام دهید حتما” اجازه بدهید ریملتان کاملا” خشک شود و سپس از فرمژه استفاده کنید.

 


2 – به مژه های پایین هم ریمل بزنید 

 بسیاری از خانمها به مژه های پایین ریمل نمی زنند . اما بسیاری از متخصصان گریم معتقدند که استفاده از ریمل در مژه های پایین چشم باعث می شود که چشمها بزرگتر به نظر برسند. البته نکته مهم این است که چطور به مژه های پایین ریمل بزنید ؟ اول مژه های پلک بالایی را ریمل بزنید بعد بدون اینکه فرچه ریمل را دوباره داخل ظرف ریمل وارد کنید، مژه های پایین را هم ریمل بزنید . فرچه ریملتان را عمودی نگه دارید و روی مژه های پلک پایینتان عقب و جلو ببرید.

 

3 – مژه مصنوعی استفاده کنید 

اگر قصد دارید در یک مراسم کاملا” رسمی و بزرگ شرکت کنید می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید . بیشتر بازیگران و خوانندگان خانم برای شرکت در مراسم رسمی از مژه های مصنوعی استفاده می کنند. اگر روش استفاده از مژه های مصنوعی را بخوبی بلد باشید ، چشمهای شما بسیار زیبا و کاملا” طبیعی به نظر می رسند.

 

4 – از خط چشم سفید استفاده کنید 

 یک روش دیگر برای بزرگتر نشان دادن چشمها استفاده از خط چشم سفید است . داخل پلک پایینتان را با مداد سفید خط بکشید . حتما” از یک مداد نرم استفاده کنید تا پلکتان آسیب نبیند. برای اینکه داخل چشمتان روشنتر شود می توانید در قسمت گوشه پلکتان هم از این مداد استفاده کنید.

 

5 – ابروهایتان را تمیز و مرتب نگه دارید 

برای اینکه چشمانتان بزرگتر به نظر برسد باید به ابروهایتان هم توجه کنید . اگر ابروهایتان یک قوس خفیف داشته باشد چشمانتان بزرگتر به نظر می رسد.

 

به روشی طبیعی پلک را بالا بکشید!

یک خط چشم باریک مدل چشم‌ها را بهتر نشان می‌دهد و کاری‌ می‌‌کند که صورت بشاش‌تر و هوشیارتر به نظر برسد اما اگر پلک انعطاف‌پذیری خود را از دست داده ‌باشد و حالت افتاده داشته باشد، خط چشم کشیدن کمی مشکل می‌شود یا حتی اگر بلد نباشید ممکن است پلک‌ بدتر از آنچه هست جلوه کند اما با کمی تکنیک می‌توانید هم حالت چشم‌ها را بهتر نشان دهید و هم افتادگی را بپوشانید.

1. در این مرحله باید بیشتر از نوک انگشت‌تان استفاده کنید و با آن سایه پایه را روی پلك بمالید، یعنی روشن‌ترین رنگ را روی کل پلک (از خط مژه تا ابرو) بکشید. این سایه روشن رنگ پایه آرایش چشم شما خواهد بود، درست مانند کرم‌پودر که رنگ پایه آرایش صورت‌تان است. این سایه چربی‌ها را به خود جذب می‌کند، کمی چروک‌ها را پر كرده و سطحی صاف‌تر و هموارتر برای مداد وخط چشم مهیا می‌کند. همچنین با این کار خط نیز خود را بهتر نشان می‌دهد.

2. توصیه می‌کنیم سراغ مداد چشم ضد آب بروید؛ مداد چشمی نرم با کمی حالت ژله‌ای که از پایداری خوبی برخوردار باشد. بهتر است فرمول اين مواد به گونه‌ای باشد که خیلی زود و به راحتی خشک شود تا به راحتی پخش نشود و تمام پشت چشم را سیاه نکند. پلک را محکم به سمت گیجگاه بکشید و خط چشم را از گوشه خارجی چشم به سمت داخل روی پلک بالا نزدیک خط مژه بکشید. هرقدر این خط بیشتر روی خط مژه‌ها باشد، حالت چشم طبیعی‌تر می‌شود. اگر خط چشم را خوب بکشید بعد از رها کردن پلک هیچ نقطه خالی نباید در این بخش وجود داشته‌ باشد.

3. حالا باید از یک مداد چشم نسبتا ضخیم استفاده کنید (از کانسیلر هم می‌توانید استفاده کنید)؛ از مدادی کم‌رنگ استفاده کنید و سعی کنید دقیقا بالای خطی که در مرحله پیش روی خط مژه‌ها به وجود آوردید، خطی بکشید. این کار تمام ناهمواری‌ها یا نامنظمی‌های خط چشم را پنهان می‌کند. علاوه بر اینها این خط کم‌رنگ کمی هم به پلک‌ها حجم می‌دهد تا افتادگی پلک کمتر جلوه کند. البته یادآوری کنیم اگر این خط چشم ضدآب باشد، بیشتر حفظ می‌شود و حالت چشم پایداری بیشتری می‌یابد.

 

چند فوت کوزه‌گری

هنگام زدن سايه چشم توجه داشته باشيد سايه تيره، چشم را کوچک‌تر و سايه روشن، چشم را درشت‌تر نشان مي‌دهد.

رنگ روشن سايه را روي کل پلک بکشيد.

رنگ متوسط را روي پايين پلک بکشيد.

رنگ تيره را روي گوشه خارجي بکشيد تا به نگاه‌تان عمق بدهيد.

توجه داشته باشيد سايه چشم‌تان را هنگام آرايش خوب روي هم پخش کنيد. چون شما نمي‌خواهيد سايه‌تان در 3 رنگ جلوه کند.

اگر زير چشمان‌تان مشکلي از قبيل پف، لکه يا... داريد، توجه داشته باشيد زدن ريمل به مژه‌هاي زيرين توصيه نمي‌شود، چون اين کار پف يا لکه‌ها را برجسته‌تر جلوه مي‌دهد.

اگر دور چشم‌تان کبودي دارد مي‌توانيد با کانسیلر اين کبودي را به حداقل برسانيد و بعد چشمان‌تان را آرايش کنيد.

-خط چشمی که برای این چشم ها استفاده می شود ،بهتر است تیره تر از از سایه چشم باشد.کل چشم را خط چشم نکشید.در گوشه خارجی چشم ،خطی نازک بکشید و گوشه ها را کمی تیره کنید.خط چشمی که خیلی نازک یا خیلی ضخیم باشد،چشم را کوچک تر نشان میدهد.

-کمی سایه روشن را روی استخوان زیر ابرو و درست دقیقا نصف گوشه خارجی این قسمت بزنید.

انتخاب رنگ سایه بسیار مهم است ،یک حالت سایه روشن می تواند زیباتر باشد.اینکار، های لایت زیبایی را به چشم ها و پلک های شما می بخشد.بهتر است از سایه های نزدیک به رنگ پوست استفاده کنید.مژه های بالا را با فر مژه حالت داده و دوبار ریمل قهوه ای تیره بزنید.اینکار مژه ها را از مرکز چشم دورتر کرده و سفیدی چشم ها را بیشتر نمایان می سازد.

اگر قبل از ریمل از فرمژه استفاده کردید،صبر کنید تا ریمل شما خشک شود و بعد از فر مژه استفاده کنید.

-یک ایده ساده برای بزرگتر نشان دادن چشم ها ،استفاده از مداد چشم سفید مایل به کرم،زیر پلک پایین است،می توانید مثل پلک بالا،خط ملایمی هم را هم در قسمت گوشه داخلی پلک پایین بکشید.

-برای بزرگ تر نشان دادن چشم های ریز ،به ابروها هم توجه خاصی داشته باشید.از یک متخصص آرایش بخواهید باتوجه به مدل چشم های شما ،ابروی زیبایی را برایتان طراحی کند.این کار بسیار اهمیت دارد.حالا ابروها را کمی سایه ابرو بزنید،آرک ابروها در بزرگ تر نشان دادن چشم ها نقش مهمی دارد.

-خیلی زیاد ریمل نزنید،اینکار ظاهر زیبایی نخواهد داشت .اینکه چطور با آرایش چشم ها را بزرگتر نشان دهیم بسیار مهم است و ایده های بالا در این مورد به شما کمک خواهند کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری